SSS

AltındaModa'ya Nasıl Ulaşırım?

AltındaModa.com müşteri hizmetlerine 0212 640 32 32 sabit hattımızdan, 0505 118 43 38 mobil hattımızdan veya [email protected] mail hesabımızdan hafta içi her gün 9:00 / 18:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.

AltındaModa'ya Nasıl Üye Olabilirim?

Sayfanın en üst, sol bölümünde bulunan ÜYE OL butonunu tıkladığınızda karşınıza çıkan formu doldurarak sizde AltındaModa ailesine ücretsiz olarak katılabilirsiniz. Ayrıca üye olduktan sonra hesabınıza 30 TL değerinde para puan tanımlanacaktır. Dilerseniz bunu 250 TL ve üzeri alışverişlerinizde hediye çekine çevirerek kullanabilirsiniz.

Üye Olmadan Alışveriş Yapabilir miyim?

Sitemize üyelik yapmadan alışveriş yapabilirsiniz. Ancak üyelerimize özel kampanyalardan, alışverişlerinizde biriken para puanlardan üye olmadan faydalanamazsınız.

Neden AltındaModa'dan Alışveriş Yapmalıyım?

AltındaModa'dan alışveriş yapmanın en büyük avantajı uygun fiyat, hediye ve promosyon olanaklarımız dır. Bizi neden tercih etmeniz gerektiği hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız NEDEN BİZ sayfamızı gözden geçirmenizi tavsiye ederiz.

Siparişim Ne Zaman Elime Ulaşır?

Sitemizde bulunan ürünlerin çoğu stoklarımızda bulunmaktadır. Stoklarımızda bulunmayan ürünler için üretici firmadan temin edilen siparişinizin teslim süresi ortalama 7 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır. Bu süreci hafta sonu ve resmi tatiller kapsamamaktadır.

Satın Aldığım Ürün Kusurlu Çıktı Ne Yapmalıyım?

Bu problemin yaşanmaması için ürünlerimiz kargo için hazırlanırken sıkı bir kalite kontrolden geçirilmektedir, fakat böyle bir problem ile karşılaşılması durumunda ürün yenisiyle koşulsuz değiştirilmektedir.

Satın Alınan Ürünlerde Tamir ve Bakım Yapıyor musunuz?

Kullanım süresince hasar görmüş ürünlerin tamir ve bakım işlemleri için ürününüzü mağazamıza getirmeniz durumunda arzu ettiğiniz değişiklikler ya da bakım için sizlere gerekli yardım sunulacaktır. Ürünü kargo ile göndermeniz durumunda kargo masrafları ve sorumluluğu müşteriye aittir. Kargoda yaşanabilecek herhangi bir olumsuz durumdan AltındaModa sorumlu tutulamaz.

Satın Aldığım Her Ürünü İade Edebilir miyim?

Özel istek ve talep üzerine üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen iade sürecini dolduran siparişlerde tüketici iptal hakkını kullanamaz.

Ödeme Seçenekleri Nelerdir?

AltındaModa.com siz değerli üyelerimize alışverişlerinizde ödeme rahatlığı da sağlıyor. Siparişleriniz de Havale, Eft, Anlaşmalı banka kartlarını kullanabilirsiniz. Bu konuda daha detaylı bilgi ve kampanyalar için ÖDEME SEÇENEKLERİ sayfamızı ziyaret etmenizi öneririz.

Teslimat Adresi Nedir?

Sipariş ettiğiniz ürünün teslim edilmesini istediğiniz adres teslimat adresidir.

Fatura Adresi Nedir?

Sipariş ettiğiniz ürün hediye ise faturanın ayrı adrese gönderilmesini istediğiniz durumlarda, siparişinizi verirken belirtmiş olduğunuz adres detayıdır.